Najava – „Biology and Billions: Doing well by doing good as a biotech entrepreneur“, Dr. Michael Glazer

BIOCentar, inkubacijski centar za bioznanosti i komercijalizaciju tehnologije, u suradnji s HAMAG BICRO-om i Europskom poduzetničkom mrežom,  tehnološkim partnerom Storm Informatika i platformom Avaya Spaces, najavljuje tri serije dvodnevnih poduzetničkih radionica koje će voditi dr. Michael Glazer iz tvrtke za investicijsko bankarstvo SEE Regional Advisors.

Predavanja će biti na engleskom jeziku. Predavanja će se održati u skladu sa epidemiološkom situacijom na dan predavanja te će biti osigurane sve propisane epidemiološke mjere.

Molimo Vas da se prije pohađanja radionice, prijavite putem LINKA ZA PRIJAVU.

Registracija je obavezna, kako bismo Vam mogli poslati link za praćenje online predavanja. Predavanja su besplatna za sve sudionike.
Na predavanjima je moguće sudjelovati on-line putem poveznice koju ćete dobiti naknadno ili uživo na lokaciji BIOCentra, uz napomenu da su ta mjesta ograničena.

Predavanja su organizirana u tri serije predavanja, a svaka serija traje dva dana, prema rasporedu u nastavku. Možete se prijaviti na jednu, dvije ili sve tri serije predavanja, a termine u kojima želite prisustvovati odabirete na Linku za prijavu.

Teme i termini serija predavanja:

1. SERIJA: Poduzetništvo za znanstvenike i inženjere, Osnove I (22.-23.04 2021.)

PROGRAM: 22.4.2021., 09:00 – 15:00 h

Komercijalizacija znanstvenih istraživanja: pregled

  • Što je komercijalizacija?
  • Koje su vrste istraživanja prikladne za komercijalizaciju?
  • Vrste ljudi koji su prikladni za komercijalizaciju
  • Koje su ključne točke u identificiranju projekta/proizvoda za komercijalizaciju? (niša na tržištu, IP, financijski povrat itd.)
  • Proces komercijalizacije
  • Financiranje komercijalizacije
  • Pitanja i odgovori

PROGRAM: 23.4.2021., 09:00 – 15:00 h

Marketing

  • Što je marketing?
  • Po čemu se marketing razlikuje od prodaje?
  • Brendiranje kao dio marketinga
  • Marketing proizvoda/marketing mark
  • B2C/B2B
  • Marketing i financije
  • Marketing i zapošljavanje
  • Marketing i razvoj proizvoda
  • Digitalni marketing
  • Pitanja i odgovori

2. SERIJA: Poduzetništvo za znanstvenike i inženjere, Osnove II (6.– 7.05.2021.)

PROGRAM: 6.5.2021., 09:00 – 15:00 h

Prodaja: žila kucavica poslovanja 

  • Što je prodaja i zašto je toliko važna?
  • Prodaja nasuprot marketingu: u čemu je razlika (pregled i proširenje znanja obuhvaćenih prvom serijom)
  • Tko prodaje?
  • B2B/B2C
  • Proces prodaje (što je to, tijek prodaje), provedba procesa prodaje, mjerenje uspjeha prodajnog procesa)
  • Metode prodaje
  • Osoblje prodajnog odjela
  • Motiviranje prodavača
  • Usklađivanje prodaje i marketinga
  • Prodaja i razvoj proizvoda

PROGRAM: 7.5.2021., 09:00 – 15:00 h

Procjena vrijednosti poduzeća: osnove

  • Standardne metode vrednovanja
  • Ključni problemi (povijest/projekcije, računovodstveni prihod/novčani tok, pretpostavke)
  • Razlike između vrednovanja starijih tvrtki i vrednovanja startup-a
  • Testiranje otpornosti na stres
  • Pitanja i odgovori

3. SERIJA: Teme iz poduzetništva, COVID-19: Problemi i prilike u kriznim vremenima, 20.-21.05.2021.

PROGRAM: 20.5.2021., 09:00 – 15:00 h

COVID-19: Problemi, rješenja i mogućnosti

  • Pregled svrhe i ciljeva ovog dijela serije predavanja, COVID-19 i problemi koje je stvorio
  • Vrlo kratak opis načina rješavanja nekih problema s COVID-19 i kako je COVID-19 otvorio mogućnosti za neke znanstvenike i inženjere
  • Identifikacija u obliku radionice i rasprava o određenim problemima povezanim s COVID-19 s kojima se susreću sudionici radionice i ljudi u svojim poslovnim i profesionalnim krugovima
  • Prezentacija i rasprava o problemima s kojima se susreću tvrtke, znanstvenici i inženjeri širom svijeta
  • Identifikacija u obliku radionice i analiza rješenja koja su polaznici osmislili ili su svjesni problema o kojima se prethodno raspravljalo
  • Dopuna prethodne rasprave prezentacijom i procjenom rješenja koja su razvili drugi
  • Grupa polaznika identificira i analizira izazove koje bi COVID-19 predstavljao u budućnosti, istraživanje metoda za suočavanje s tim izazovima
  • Prezentacije u obliku predavanja o tome kako „bolne točke“ predlažu proizvode i kako ih krize mogu otkriti te kako znanstvenici i inženjeri mogu zaraditi na njima
  • Kratka rasprava u formatu radionice o proizvodima koje bi polaznici mogli ponuditi za rješavanje „bolnih točaka“ koje je stvorio COVID-19

PROGRAM: 21.05.2021., 09:00 – 15:00 h

„Magla, crni labudovi i evolucija“: kako se nositi s neizvjesnošću, iznenađenjima, promjenama i profitirati od njih

  • Kratko izlaganje onoga što se podrazumijeva pod poslovnom neizvjesnošću (primjeri iz stvarnog života, primjeri sudionika)
  • Vrste neočekivanih događaja koji se mogu dogoditi u poslu
  • Vrste promjena koje mogu utjecati na tvrtke
  • Analiziranje zašto je neizvjesnost neizbježna u poslu, vrste nesigurnosti, strategije za rješavanje nesigurnosti, prednosti za pripremljene tvrtke s primjerima
  • Slično analiziranje zašto su iznenađenja neizbježna u poslu (analiziranje promjena u poslovanju i poslovnom okruženju)
  • Analiza krize COVID-19 u svjetlu prethodnih izlaganja
  • Rasprava o gornjim pitanjima, uključujući iskustva sudionika
  • Korištenje prethodnih rasprava kao motivirajuće pozadine za identifikaciju i procjenu vrste neizvjesnosti, iznenađenja i promjena koje su najvažnije za biotehnološka poduzeća i za primjenu načela i tehnika na biotehnološka poduzeća itd.
  • Rasprava o iskustvima sudionika s neizvjesnošću, iznenađenjem i promjenama u kontekstu koji nije vezan uz COVID-19
  • Rasprava o tome kako sudionici mogu modificirati svoje organizacije i pristupe svom poslovanju, kako bi se pozabavili problemima analiziranim u prethodnim prezentacijama i raspravama

Predavanja će se održati u skladu sa epidemiološkom situacijom na dan predavanja te će biti osigurane sve propisane epidemiološke mjere.

LINK ZA PRIJAVU

SPONZORI I PARTNERI:
EEN HAMAG 300x125 AvayaSpaces Icon 01 300x188 Storm Grupa Logo Rgb 300x212