Što je BIOInkubacija?
BIOInkubacija je program koji osigurava poslovnu pomoć i savjetodavne usluge biotehnološkim tvrtkama.
U procesu inkubacije, BIOCentar pruža klijentima potporu neophodnu za uspješan početak na tržištu. Potpora uključuje izobrazbu zaposlenika i tehničko savjetovanje i savjetovanje o financiranju te omogućuje pristup izuzetno važnoj mreži poslovnih kontakata.
Poslovna pomoća i savjetodavne usluge dostupne poduzetnicima i tvrtkama su:
Procjena poslovne održivosti – poduzetnici s početnim financiranjem mogu dobiti priliku testirati svoju poslovnu ideju stvaranjem prototipa i njegovim testiranjem u laboratorijskom okruženju.
Program mentorstva – nudi suradnju s mentorima s iskustvom u području znanosti i poslovanja. Mentori pružaju podršku startup tvrtkama u specifičnim aspektima poslovanja.
Usluge su namijenjene za:
- Akademske startup tvrtkama
- Istraživači koji provode projekte s komercijalnim potencijalom i traže mogućnosti za pokretanje posla.
- Tvrtke kojima je potreban laboratorijski prostor za biotehnološke procese i razvoj proizvoda – mlade, inovativne tvrtke, postojeća mala i srednja poduzeća, ali i korporacije mogu koristiti neke od ponuđenih usluga i razvojnih procesa.
- Tvrtke koje traže specijalističku izobrazbu zaposlenika – mogućnosti obuke dostupne su tvrtkama kroz pohađanje programa BIOEdukacije.
Usluge programa BIOInkubacije, ovisno o specifičnim potrebama klijenta, također uključuju i programe BIOInfrastrukture, BIOEdukacije i BIOUmrežavanje
U sklopu BIOInkubacije usluge obuhvaćaju i programe BIOInfrastruktura, BIOEdukacija i BIOUmrežavanje sukladno specifičnim potrebama svakog od korisnika.
BIOCentar je u mogućnosti ponuditi i visokokvalitetne usluge predinkubacijskog procesa koje se pripremaju po posebnim potrebama klijenta:
- Testiranje ideje – analiza tehnološkog koncepta
- Provjera koncepta – provodi se ako je moguće analizirati izvedivost koncepta (tehnička izvedivost, analiza tržišta, poslovni plan)
- Zaštita intelektualnog vlasništva
U procesu inkubacije BIOCentar nudi usluge posebno važne za dobar start kompanije na tržištu:
- edukacije za poboljšanje sposobnosti menadžera i zaposlenika
- istraživanje tržišta
- usluge marketinga
- praćenje zakonskih propisa koji se odnose na uvođenje proizvoda ili usluga na različitim tržištima
- kontakte s investitorima
- mrežu poslovnih kontakata